Rotisserie draaispit voor kamado 21"

Niet op voorraad
€ 150,00

Rotisserie draaispit voor kamado large / 21"

Op een kamado zijn de mogelijkheden eindeloos. Pulled pork, pizza's en moink balls liggen voor de hand. Maar heb je al eens een draaikippetje of homemade döner van de kamado gehad? Met deze rotisserie draaispit gaat er een wereld voor je open!

De rotisserie zorgt ervoor dat jouw ingrediënten aan alle kanten gelijkmatig worden blootgesteld aan directe en indirecte hitte. Hierdoor vindt de garing gelijkmatiger plaats, krijg je een knapperig velletje en voorkom je verbranding. Ideaal voor traditionele spit-gerechten zoals een hele kip, gyros of rollade. Dat is echter niet het enige: denk ook eens aan knolselderij shoarma of een stevige complete vis die je bereid op de rotisserie.

Deze rotisserie ring plaats je op de rand van je kamado. De gepoedercoat stalen ring loopt schuin af, waardoor je kamado nog steeds goed sluit. Zo verlies je geen warmte en blijft je temperatuur goed te controleren. De motor is sterk genoeg voor het draaien van bijvoorbeeld een hele kip. Je hebt uiteraard stroom nodig om het spit te laten draaien.

Specificaties

  • Rotisserie draaispit voor kamado
  • Materiaal: gepoedercoat staal en RVS
  • Geschikt voor Auplex kamado large / 21" Classic, Auplex kamado 21" Black Edition en Homey's kamado premium edition 55 cm
  • Inclusief motor met netstekker (230 volt)

Eventuele verzendkosten: 6,95 euro

Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Rotisserie draaispit voor kamado 21"
Je waardering

Levertijd

Voor zowel Nederland als België geldt: bestellingen van kleine producten (schaduwdoeken, led-verlichting, pizzaovens, stertenten) die op werkdagen uiterlijk om 15:00 uur zijn geplaatst, versturen wij nog dezelfde dag. Bezorging vindt in 99% van de gevallen de volgende dag plaats. Voor grote producten (easy up tenten, trampolines, kamado's) geldt dat alles wat op werkdagen uiterlijk om 13:00 is besteld, dezelfde dag nog verstuurd wordt. Bezorging vindt dan in 99% van de gevallen de volgende werkdag plaats. Alleen als bij een product staat dat je een pre-order plaatst, zullen we pas later versturen. De verwachte bezorgdatum staat dan vermeld bij het product.

Rondom feestdagen kunnen langere bezorgtijden gelden. Indien er onverhoopt vertraging is tijdens het verzendproces dan zullen wij je hier zo spoedig mogelijk attent op maken.

Wil je een bestelling plaatsen met bezorging buiten Nederland of België? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Bestel je een product waar bij staat 'pre-order plaatsen'? Dan betekent dit dat we het product op dit moment niet op voorraad hebben. We weten al wel dat het op korte termijn binnenkomt en daarom kan je nu vast een bestelling plaatsen zodat je het product meteen ontvangt als het er weer is. We geven bij deze producten op de productpagina én de kassapagina aan wat de verwachte leverdatum is. Je ontvangt uiteraard een e-mail als je bestelling is verzonden zodat je de bezorging via track-and-trace kan volgen.
Wil je een pre-order product zelf komen ophalen? Dan kan dat pas na de verwachte leverdatum. Je ontvangt geen mail als het product weer voorradig is, dus houd hiervoor zelf de website in de gaten!

Track and trace

Zodra wij je bestelling aan de vervoerder overdragen, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. In deze e-mail ontvang je ook een track & trace of de wijze waarop je de track & trace zal ontvangen. Met deze track & trace kan je zien wanneer het pakket bij je wordt afgeleverd.

Is je bestelling verstuurd met Van den Heuvel? Dan kan je op de dag van bezorging met behulp van de link die je via mail hebt ontvangen zien wat het verwachte bezorgtijdstip is. Is je bestelling verstuurd met DHL of PostNL? Dan ontvang je een bericht met daarin (een link naar) de verwachte bezorgtijd. Heb je vragen over de track & trace, schroom dan niet een e-mail te sturen naar contact@buitenkado.nl.

Verzendkosten

Omdat we ook de mogelijkheid bieden om bestellingen af te halen, rekenen wij verzendkosten. Zo betaal je alleen voor wat je ook werkelijk krijgt (namelijk de verzending).

De kosten voor verzending zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket of de pakketten. We vermelden op de productpagina de precieze verzendkosten per product. Bestel je meerdere producten, dan kan het zo zijn dat de verzendkosten stijgen. De totale verzendkosten voor je gehele bestelling kan je altijd zien op de winkelwagen- of kassapagina.

Betalen

De aankopen die je bij Buitenkado.nl doet, kun je betalen via iDEAL, Sofort en Bancontact (België).

Afhalen in Den Bosch

Een product graag zelf afhalen in ons magazijn in Den Bosch? Dat kan bij Buitenkado! Om producten te kunnen ophalen, moet je eerst een bestelling plaatsen via de website. Je kiest daarbij voor de verzendmethode 'Ophalen'. Vervolgens maak je een ophaalafspraak via de volgende link: Afspraak maken voor ophalen bestelling Je ziet dan meteen welke ophaalmomenten er nog beschikbaar zijn.

Showroom in Den Bosch

Wil je onze producten graag in het echt bekijken? Dan kan in onze showroom. Hier vind je alle informatie die je nodig hebt. De showroom is beperkt geopend, dus let op de openingstijden.