Vragen? Bel ons ma-vr 10:00-16:30 uur op +31 (0)412 450 496 | Klantbeoordelingen: 9,1/10
| Keurmerk webwinkel

Verzending en bezorging binnen Nederland en België

Vervoerders

Wij verzenden onze pakketten met gerenommeerde bedrijven als DPD en TransMission.

Verzendkosten

De kosten voor verzending zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket of de pakketten. Daarom vermelden we op de productpagina altijd de precieze verzendkosten per product, zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan bij bestelling. Omdat Buitenkado ook de mogelijkheid biedt om producten (op afspraak) af te halen, rekenen we voor het verzenden de werkelijk door ons te maken verzendkosten. Wij vinden het namelijk wel zo eerlijk om iemand alleen te laten betalen voor iets wat hij of zij ook werkelijk krijgt (te weten de verzending). Natuurlijk profiteer je bij verzending wel van de scherpe tarieven die wij met vervoerders hebben afgesproken.

Levertijd

Voor zowel Nederland als België geldt: alle bestellingen die op werkdagen uiterlijk om 15:00 uur zijn geplaatst, versturen wij nog dezelfde dag. Bezorging vindt in 99% van de gevallen de volgende dag (bij kleinere pakketten zoals schaduwdoeken en led-verlichting) of de eerstvolgende werkdag (bij grotere pakketten als easy up partytenten, barbecues en trampolines) plaats. Bestel je dus een schaduwdoek op vrijdag vóór 15:00 uur, dan zal deze in 99% van de gevallen op zaterdag worden bezorgd. In België is zaterdaglevering helaas niet mogelijk, dus daar zal bezorging plaatsvinden op maandag. Bijvoorbeeld een easy up tent zal bij bestelling op vrijdag vóór 15:00 uur voor het eerst op maandag worden aangeboden. Bestellingen die je op vrijdag na 15:00 uur, zaterdag of zondag plaatst, zullen op dinsdag worden bezorgd. Rondom feestdagen kunnen langere bezorgtijden gelden. Indien er onverhoopt vertraging is tijdens het verzendproces dan zullen wij je hier zo spoedig mogelijk attent op maken via telefoon of e-mail.

Wil je je bestelling niet zo snel mogelijk ontvangen, maar liever op een specifieke (werk)dag? Voeg dan op de kassa-pagina, waar je ook je adresgegevens invult, in het vakje 'opmerkingen' toe welke bezorgdag je voorkeur heeft. Wij zullen dan ons best doen je bestelling op die dag te leveren. Mocht dit niet lukken, dan nemen we contact met je op.
Wil je een bestelling plaatsen met bezorging buiten Nederland of België? Dit is mogelijk, houd wel rekening met langere levertijd en hogere verzendkosten. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Meerdere producten en/of pakketten

Indien je meerdere producten bestelt, zorgen wij ervoor dat deze op de voor jou gunstigst mogelijke manier worden verzonden. De veiligheid van de producten staat daarbij natuurlijk altijd op de eerste plaats. Indien mogelijk zullen we van meerdere pakketten één maken. In bijna alle gevallen betaal je slechts één maal verzendkosten per bestelling, omdat wij ook maar één keer betalen.

Het kan ook voorkomen dat je één product bestelt, maar dat dit product uit meerdere pakketten bestaat. Dit is bijvoorbeeld het geval bij partytenten en trampolines. Deze zijn te zwaar om in één pakket te verzenden en dus wordt het gewicht verdeeld over meerdere pakketten. Alle pakketten van één bestelling worden wel altijd verzonden met dezelfde vervoerder, zodat je (uitzondering daargelaten) alles op hetzelfde moment ontvangt en je zo weinig mogelijk last ondervindt van het logistieke proces.

Track and trace

Zodra wij je bestelling aan de vervoerder overdragen, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. In deze e-mail ontvang je ook een track & trace of de wijze waarop je de track & trace zal ontvangen. Met deze track & trace kan je zien wanneer het pakket bij je wordt afgeleverd. Afhankelijk van de grootte van het pakket én de vervoerder kan je ook zien hoe laat het pakket ongeveer afgeleverd wordt. Heb je vragen over de track & trace, schroom dan niet een e-mail te sturen naar contact@buitenkado.nl.

Niet thuis bij bezorging

Het kan uiteraard gebeuren dat je niet thuis bent op het moment dat de vervoerder de bestelling wil afleveren. In dat geval zal de chauffeur proberen het product af te geven bij één van je buren. Lukt dit niet, dan probeert de vervoerder het ofwel nog een keer, of kan je het product zelf ophalen bij een pickup point. In beide gevallen vind je een briefje in de brievenbus met daarop instructies. Weet je van tevoren al dat je niet thuis bent? Voeg dan op de kassa-pagina als opmerking toe waar het pakket dan afgeleverd mag worden, of hang een mededeling voor de chauffeur op aan de voordeur en geef aan dat het bijvoorbeeld bij de buren afgeleverd mag worden. Wil je liever niet dat de bezorger het pakket bij (één van) je buren afgeeft? Dan kan je ook dit op de kassa-pagina vermelden in het vakje 'opmerkingen'.

Klachten met betrekking tot de aflevering

Controleer altijd direct na ontvangst van je bestelling of alles onbeschadigd en compleet geleverd is. Wanneer dit niet het geval is, of wanneer je niet tevreden bent over de vervoerder en/of de aflevering, verzoeken we je vriendelijk om zo snel mogelijk (binnen 24 uur) te mailen met contact@buitenkado.nl, zodat wij samen naar een oplossing kunnen zoeken.

 

Afhalen in Heesch

Een product graag bekijken en/of afhalen? Dat kan bij Buitenkado! Bekijk onze openingstijden als je langs wilt komen.

Zeker weten of een artikel voldoende op voorraad is? Neem dan altijd eerst contact op met BuitenKado om te informeren of het artikel direct beschikbaar is. Wil je een schaduwdoek komen ophalen? Dan dien je altijd vooraf via de website je bestelling te plaatsen.

Nieuwe Erven 16
5384 TB Heesch (Noord-Brabant)

Er is voldoende gratis parkeergelegenheid op het terrein van Buitenkado. Betalen kan zowel contant als met pin.