Uitleg over bestellen

STAP 1: PLAATS HET GEWENSTE PRODUCT IN HET WINKELMANDJE

Ga naar het product dat je wilt bestellen, selecteer indien nodig de gewenste kleur, kies eventuele aanvullende opties en klik daarna op de knop “In winkelmandje”. Je wordt nu automatisch naar het winkelmandje doorverwezen. Hier kan je kiezen om verder te winkelen en meer producten aan het winkelmandje toe te voegen of verder te gaan met bestellen door op de knop “Ga door met bestellen” te klikken.

Kies je een product waar bij staat 'pre-order plaatsen'? Dan betekent dit dat we het product op dit moment niet op voorraad hebben. We weten al wel dat het op korte termijn binnenkomt en daarom kan je nu vast een bestelling plaatsen zodat je het product meteen ontvangt als het er weer is. We geven bij deze producten op de productpagina én de kassapagina aan wat de verwachte leverdatum is. Je ontvangt uiteraard een e-mail als je bestelling is verzonden zodat je de bezorging via track-and-trace kan volgen.
Wil je een pre-order product zelf komen ophalen? Dan kan dat pas na de verwachte leverdatum. Je ontvangt geen mail als het product weer voorradig is, dus houd hiervoor zelf de website in de gaten!

STAP 2: JE GEGEVENS INVULLEN

Om je bestelling te kunnen verwerken vragen we je informatie met betrekking tot het factuuradres in te vullen. Wil je dat je bestelling ook naar dit adres wordt verzonden? Dan hoef je verder niets te doen. Wil je dat je bestelling naar een ander adres wordt verzonden dan het factuuradres? Verwijder dan het vinkje voor “Verzenden naar hetzelfde adres” en vul een verzendadres in.

STAP 3: VERZENDWIJZE KIEZEN

Maak de keuze of je de bestelling op het door jou gekozen adres wilt ontvangen of dat je de bestelling bij ons magazijn in Den Bosch wilt afhalen.

STAP 4: BETAALWIJZE KIEZEN

Maak een keuze tussen online betalen via iDEAL, Sofort of Bancontact(België).

STAP 5: BEKIJK JE BESTELLING

Controleer of de artikelen die je wilt bestellen correct in je winkelmandje zitten. Bevestig je bestelling door een vinkje te plaatsen bij de zin “Door op ‘Koop nu’ te klikken plaats ik een bestelling met betaalplicht, ik heb mijn bestelgegevens gecontroleerd en ik ga akkoord met de algemene en retour voorwaarden.”. Staat er bij “Controleer je bestelling” een product dat je niet wilt bestellen? Klik dan op het minnetje naast het productaantal.

STAP 6: BESTELLING PLAATSEN

Klik nu op de knop “Koop nu” om te bestellen. Heb je gekozen voor online betalen? Dan ga je met het klikken op deze knop een betalingsverplichting aan. Betaal je bestelling. Je wordt hierna doorverwezen naar een pagina met daarop de bevestiging dat je bestelling is geplaatst. Je ontvangt ook een bestelbevestiging per e-mail en een rekening in PDF-formaat als bijlage.

Prijzen

Alle getoonde prijzen zijn verkoopprijzen inclusief BTW. Behalve op de winkelwagen en kassapagina zijn de prijzen exclusief verzendkosten.

Betalen

De aankopen die je bij Buitenkado.nl doet, kun je betalen via iDEAL, Sofort of Bancontact (België).
Het grote voordeel van iDEAL is dat je rechtstreeks, via de veilige omgeving van je eigen bank, kunt betalen en dat jouw bestelling gelijk verzonden kan worden nadat de betaling via iDEAL is afgerond. Betalen met iDEAL werkt als volgt:
1. Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank kun je gebruik maken van iDEAL.
2. Je plaatst je bestelling en je kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
3. Je wordt doorgeleid naar je eigen veilige internetbankieromgeving, waar je betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe de betaling.
4. Het bedrag wordt (via onze serviceprovider Mollie) direct van je rekening afgeschreven. Buitenkado krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.
5. Op het opgegeven e-mailadres ontvang je vervolgens binnen 1 uur per mail een ontvangstbevestiging.
6. Je gaat terug naar de site. De bestelling wordt binnen enkele werkdagen geleverd.

Problemen met bestellen?

Lukt het plaatsen van een bestelling niet? Controleer dan of je akkoord bent gegaan met de voorwaarden. Heb je een BTW-nummer ingevuld? Controleer dan of er geen landcode voor staat, geen leestekens of spaties in staan en of (bij een Nederlands BTW-nummer) de B een hoofdletter is. Een andere oorzaak kan zijn dat je bestelt via tablet of mobiel. Wij willen je adviseren het dan nogmaals te proberen op een laptop of computer. Mocht je hier niet toe in staat zijn, neem dan contact met ons op. Heb je vragen of heb je hulp nodig? Neem ook in dat geval contact met ons op via contact@buitenkado.nl.