Vragen? Bel ons ma-vr 10:00-16:30 uur op +31 (0)412 450 496 | Klantbeoordelingen: 9,1/10
| Keurmerk webwinkel

Veel gestelde vragen over onze producten

Heb je vragen die je niet terug kunt vinden op een van deze pagina's, dan kan je natuurlijk altijd telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Zie daarvoor ook onze pagina met contactinformatie.

  •  

     

    Ik heb een vraag over een easy up partytent

    Voor alle vragen over partytenten verwijzen we je door naar de speciaal daaraan gewijde pagina: Veel gestelde vragen over easy up tenten

  •  

  •  

     

    Ik heb een vraag over een schaduwdoek

    Voor alle vragen over schaduwdoeken verwijzen we je door naar de speciaal daaraan gewijde pagina: Veel gestelde vragen over schaduwdoeken

  •  

  •  

     

    Ik ben op zoek naar een product, maar kan dit niet vinden met behulp van de zoekfunctie!

    We wijzigen regelmatig ons assortiment en producten die uit het assortiment gaan, zijn niet altijd meer te vinden met behulp van de zoekfunctie. Zoek je een product dat je ooit op onze website hebt gezien, maar nu niet meer kunt vinden? Neem gerust contact met ons op om te informeren of het in de toekomst misschien nog terugkomt.

  •  

  •  

     

    Hoe hoog zijn de verzendkosten voor het door mij bestelde product?

    De verzendkosten staan apart vermeld bij ieder product. Omdat BuitenKado ook de mogelijkheid biedt om producten (op afspraak) af te halen, berekenen wij voor het verzenden de werkelijk door ons te maken verzendkosten. Wij vinden het namelijk wel zo eerlijk om iemand alleen te laten betalen voor iets wat hij of zij ook werkelijk krijgt (te weten de verzending). Natuurlijk profiteer je van de scherpe tarieven die wij met vervoerders hebben. Daarbij betaal je in bijna alle gevallen slechts 1x verzendkosten per bestelling, omdat wij ook maar 1x betalen. Ook daarin is Buitenkado graag transparant. Wel kan het zijn dat de verzendkosten hoger worden als je meerdere producten bestelt, omdat een zending op dat moment vanwege het gewicht of formaat uit meerdere pakketten dient te bestaan.

  •  

  •  

     

    Kan ik een product ook zelf komen ophalen?

    Dat kan! In ons magazijn in Heesch (Noord-Brabant) hebben we alle producten op voorraad die je via de website kunt bestellen. Bekijk onze openingstijden. Op deze pagina vind je ook de adresgegevens. Bij het magazijn is voldoende gratis parkeergelegenheid en je kunt producten direct meenemen. Betaling is contant of met pin mogelijk. Wil je zeker weten of een artikel voldoende op voorraad is voordat je langskomt? Neem dan eerst contact op met BuitenKado om te informeren of het artikel direct beschikbaar is.

  •  

  •  

     

    Verzenden jullie ook naar het buitenland?

    Jazeker! Neem daarvoor contact met ons op via een e-mail naar contact@buitenkado.nl. Bij bestelling in de webshop is het alleen mogelijk om te kiezen voor verzenden naar Nederland of België.

  •  

  •  

     

    Kan ik een product ook eerst in het echt bekijken voordat ik het bestel?

    Dat kan! Bekijk onze openingstijden als je langs wilt komen. In ons magazijn in Heesch (Noord-Brabant) hebben we van bijna alle producten die we verkopen een showmodel staan. Wil je zeker weten of een artikel voldoende op voorraad is voordat je langskomt? Neem dan altijd eerst contact op met BuitenKado om te informeren of het artikel direct beschikbaar is.

  •  

  •  

     

    Hoe kan het dat jullie zoveel goedkoper zijn dan andere aanbieders?

    BuitenKado is een echt familiebedrijf, met weinig overheadkosten. Wij kopen al onze producten direct zelf in bij kwaliteitsproducenten, zonder gebruik te maken van tussenhandel. Zo kunnen wij producten aanbieden die kwalitatief goed én scherp geprijsd zijn. Door onze jarenlange ervaring weten wij precies waar we bij de inkoop op moeten letten om de beste prijs-kwaliteitverhouding te garanderen.

  •  

  •  

     

    Hoe lang is de levertijd op het door mij bestelde product?

    Wij streven ernaar alle producten dezelfde of de volgende werkdag te verzenden. Op werkdagen geldt in ieder geval: voor 15:00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden. De bezorging vindt dan 99% zeker de volgende werkdag plaats. Heb je een product voor een bepaalde dag nodig? Neem dan even contact met ons op via contact@buitenkado.nl of +31 (0)412 450 496, dan bekijken we samen met jou de mogelijkheden.

  •  

  •  

     

    Ik heb een product besteld, maar heb het na meer dan een week nog niet ontvangen. Wat nu?

    Dat is niet de bedoeling. Stuur een e-mail naar contact@buitenkado.nl met daarin je naam, bestelnummer en een overzicht van wat je hebt besteld. Wij zoeken dan zo snel mogelijk uit wat er mis kan zijn gegaan en nemen daarover contact met je op.

  •  

  •  

     

    Ik wil een product retour sturen. Kan dat?

    Voor (bijna) alle bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je, tenzij anders vermeld, het artikel bekijken en beoordelen. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het retourneren, tenzij het een artikel betreft waarbij vooraf is aangegeven dat het niet onder het retourrecht valt. Lees voor meer informatie onze retourvoorwaarden.