•  

     

    1. Ik heb een vraag over een easy up partytent

    Voor alle vragen over partytenten verwijzen we je door naar de speciaal daaraan gewijde pagina: Veelgestelde vragen over easy up tenten

  •  

  •  

     

    2. Ik heb een vraag over een schaduwdoek

    Voor alle vragen over schaduwdoeken verwijzen we je door naar de speciaal daaraan gewijde pagina: Veelgestelde vragen over schaduwdoeken

  •  

  •  

     

    3. Ik ben op zoek naar een product, maar kan dit niet vinden met behulp van de zoekfunctie!

    We wijzigen regelmatig ons assortiment en producten die uit het assortiment gaan, zijn niet altijd meer te vinden met behulp van de zoekfunctie. Zoek je een product dat je ooit op onze website hebt gezien, maar nu niet meer kunt vinden? Neem gerust contact met ons op om te informeren of het in de toekomst misschien nog terugkomt.

  •  

  •  

     

    4. Hoe hoog zijn de verzendkosten voor het door mij bestelde product?

    De verzendkosten staan apart vermeld bij ieder product, en zijn daarnaast te zien als je een product in je winkelwagen plaatst. Omdat BuitenKado ook de mogelijkheid biedt om producten op te halen, berekenen wij voor het verzenden de werkelijk door ons te maken verzendkosten. Wij vinden het namelijk wel zo eerlijk om je alleen te laten betalen voor iets wat je ook werkelijk krijgt (te weten de verzending). Natuurlijk profiteer je van de scherpe tarieven die wij met vervoerders hebben. Daarbij betaal je in bijna alle gevallen slechts 1x verzendkosten per bestelling, omdat wij ook maar 1x betalen. Ook daarin is Buitenkado graag transparant. Wel kan het zijn dat de verzendkosten hoger worden als je meerdere producten bestelt, omdat een zending op dat moment vanwege het gewicht of formaat uit meerdere pakketten dient te bestaan.

  •  

  •  

     

    5. Kan ik een product ook zelf komen ophalen?

    Jazeker, ophalen kan bij Buitenkado! Om producten te kunnen ophalen, moet je eerst een bestelling plaatsen via de website. Je kiest daarbij voor de verzendmethode 'Ophalen'. Vervolgens maak je een ophaalafspraak via de volgende link: Afspraak maken voor ophalen bestelling. Je ziet dan meteen welke ophaalmomenten er nog beschikbaar zijn. Let op: zonder afspraak is het NIET mogelijk om je bestelling op te halen. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid op het terrein van Buitenkado.

  •  

  •  

     

    6. Verzenden jullie ook naar het buitenland?

    Jazeker! Neem daarvoor contact met ons op via een e-mail naar contact@buitenkado.nl. Bij bestelling in de webshop is het alleen mogelijk om te kiezen voor verzenden naar Nederland of België.

  •  

  •  

     

    7. Kan ik een product ook eerst in het echt bekijken voordat ik het bestel?

    Op dit moment helaas niet. Je kunt producten wel bestellen via de website en zelf ophalen, zie hierboven bij vraag 5.

  •  

  •  

     

    8. Hoe kan het dat jullie zoveel goedkoper zijn dan andere aanbieders?

    BuitenKado is een echt familiebedrijf, met weinig overheadkosten. Wij kopen al onze producten direct zelf in bij kwaliteitsproducenten, zonder gebruik te maken van tussenhandel. Zo kunnen wij producten aanbieden die kwalitatief goed én scherp geprijsd zijn. Door onze jarenlange ervaring weten wij precies waar we bij de inkoop op moeten letten om de beste prijs-kwaliteitverhouding te garanderen.

  •  

  •  

     

    9. Hoe lang is de levertijd op het door mij bestelde product?

    Wij streven ernaar alle producten dezelfde of de volgende werkdag te verzenden. Op werkdagen geldt in ieder geval: voor 15:00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden. De bezorging vindt dan 99% zeker de volgende werkdag plaats. Heb je een product voor een bepaalde dag nodig? Neem dan even contact met ons op via contact@buitenkado.nl, dan bekijken we samen met jou de mogelijkheden. Houd rondom feestdagen rekening met een langere levertijd. De meest actuele informatie over levertijden vind je altijd op de pagina Verzending en Bezorging.

  •  

  •  

     

    10. Ik heb een product besteld, maar heb het na een week nog niet ontvangen. Wat nu?

    Dat is niet de bedoeling. Heb je al via de track and trace-code gekeken of het product naar een pakketpunt is gegaan waar je het kunt ophalen? Als dit niet het geval is, stuur dan een e-mail naar contact@buitenkado.nl met daarin je naam, bestelnummer, telefoonnummer en een overzicht van wat je hebt besteld. Wij zoeken dan zo snel mogelijk uit wat er mis kan zijn gegaan en nemen daarover contact met je op.

  •  

  •  

     

    11. Ik wil een product retour sturen. Kan dat?

    Voor alle bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je, tenzij anders vermeld, het artikel bekijken en beoordelen. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het retourneren, tenzij het een artikel betreft waarbij vooraf is aangegeven dat het niet onder het retourrecht valt. Lees voor meer informatie onze retourvoorwaarden.