Kamado vilt glasvezel / fiberglass 21"

Direct leverbaar
€ 44,95

Is het vilt van jouw kamado aan vervanging toe? Met dit extra duurzame glasvezel vilt sluit jouw kamado weer perfect. Fiberglass gasket is veel slijtvaster dan gewoon vilt en kan dus jaren mee gaan.

De meeste kamado’s worden standaard geleverd met regulier vilt. Dit vilt is onderhevig aan slijtage, met name bij veelvuldig gebruik en hoge temperaturen. Bovendien kan het snel vies worden. Glasvezel afdichting is makkelijk schoon te maken, slijt veel langzamer en zorgt bovendien voor een betere afdichting. Hoe beter je kamado sluit, hoe beter je de temperatuur onder controle kan houden en hoe minder brandstof je nodig hebt.

Dit glasvezel vilt is eenvoudig zelf te bevestigen, zonder bijzonder gereedschap. Verwijder eerst zorgvuldig het oude vilt en eventuele lijmresten. Op het fiberglass gasket zit een plakstrip waarmee je het vilt bevestigt. Door de kamado na bevestiging van het vilt op te stoken naar minimaal 250 graden zorg je dat het vilt goed hecht aan de kamado.

Dit vilt bestaat uit 2 delen: 1 voor de onder- en 1 voor de bovenpot. Een setje bevat alles wat je nodig hebt voor de bevestiging van het vilt. De lengte van het vilt is precies afgemeten op een Auplex of Homey's kamado van 21" (55 cm).

Specificaties:

  • Glasvezel afdichting voor kamado
  • Geschikt voor Auplex of Homey's kamado 21" / large / 55 cm
  • Setje bestaat uit 2 stukken fiberglass gasket
  • Inclusief plakstrip
  • Eenvoudig zelf te bevestigen

Eventuele verzendkosten: 6,95 euro

Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Kamado vilt glasvezel / fiberglass 21"
Je waardering

Levertijd

Voor zowel Nederland als België geldt: bestellingen van kleine producten (schaduwdoeken, led-verlichting, pizzaovens, stertenten) die op werkdagen uiterlijk om 15:00 uur zijn geplaatst, versturen wij nog dezelfde dag. Bezorging vindt in 99% van de gevallen de volgende dag plaats. Voor grote producten (easy up tenten, trampolines, kamado's) geldt dat alles wat op werkdagen uiterlijk om 13:00 is besteld, dezelfde dag nog verstuurd wordt. Bezorging vindt dan in 99% van de gevallen de volgende werkdag plaats. Alleen als bij een product staat dat je een pre-order plaatst, zullen we pas later versturen. De verwachte bezorgdatum staat dan vermeld bij het product.

Rondom feestdagen kunnen langere bezorgtijden gelden. Indien er onverhoopt vertraging is tijdens het verzendproces dan zullen wij je hier zo spoedig mogelijk attent op maken.

Wil je een bestelling plaatsen met bezorging buiten Nederland of België? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Bestel je een product waar bij staat 'pre-order plaatsen'? Dan betekent dit dat we het product op dit moment niet op voorraad hebben. We weten al wel dat het op korte termijn binnenkomt en daarom kan je nu vast een bestelling plaatsen zodat je het product meteen ontvangt als het er weer is. We geven bij deze producten op de productpagina én de kassapagina aan wat de verwachte leverdatum is. Je ontvangt uiteraard een e-mail als je bestelling is verzonden zodat je de bezorging via track-and-trace kan volgen.
Wil je een pre-order product zelf komen ophalen? Dan kan dat pas na de verwachte leverdatum. Je ontvangt geen mail als het product weer voorradig is, dus houd hiervoor zelf de website in de gaten!

Track and trace

Zodra wij je bestelling aan de vervoerder overdragen, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. In deze e-mail ontvang je ook een track & trace of de wijze waarop je de track & trace zal ontvangen. Met deze track & trace kan je zien wanneer het pakket bij je wordt afgeleverd.

Is je bestelling verstuurd met Van den Heuvel? Dan kan je op de dag van bezorging met behulp van de link die je via mail hebt ontvangen zien wat het verwachte bezorgtijdstip is. Is je bestelling verstuurd met DHL of PostNL? Dan ontvang je een bericht met daarin (een link naar) de verwachte bezorgtijd. Heb je vragen over de track & trace, schroom dan niet een e-mail te sturen naar contact@buitenkado.nl.

Verzendkosten

Omdat we ook de mogelijkheid bieden om bestellingen af te halen, rekenen wij verzendkosten. Zo betaal je alleen voor wat je ook werkelijk krijgt (namelijk de verzending).

De kosten voor verzending zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket of de pakketten. We vermelden op de productpagina de precieze verzendkosten per product. Bestel je meerdere producten, dan kan het zo zijn dat de verzendkosten stijgen. De totale verzendkosten voor je gehele bestelling kan je altijd zien op de winkelwagen- of kassapagina.

Betalen

De aankopen die je bij Buitenkado.nl doet, kun je betalen via iDEAL, Sofort en Bancontact (België).

Afhalen in Den Bosch

Een product graag zelf afhalen in ons magazijn in Den Bosch? Dat kan bij Buitenkado! Om producten te kunnen ophalen, moet je eerst een bestelling plaatsen via de website. Je kiest daarbij voor de verzendmethode 'Ophalen'. Vervolgens maak je een ophaalafspraak via de volgende link: Afspraak maken voor ophalen bestelling Je ziet dan meteen welke ophaalmomenten er nog beschikbaar zijn. Let op: zonder afspraak is het NIET mogelijk om je bestelling op te halen. Je moet minimaal 1 uur voor je afspraak een bestelling gedaan hebben. Als je later bestelt, is je bestelling nog niet door onze systemen verwerkt en kunnen we je in ons magazijn nog niet helpen.